Press "Enter" to skip to content

prof. dr hab. Agnieszka Ogonowska

Pani profesor nie trzeba nikomu przedstawiać. Każdy, kto zaczyna swoją przygodę z cyberpsychologią od wyszukania w księgarni czegokolwiek co by miało „cyberpsychologia” w tytule zaczyna od zakupu i lektury „Cyberpsychologia. Media – użytkownicy – zastosowania” i zaraz łyka „Uzależnienia medialne”. Świetne wprowadzenie do tematu. Pani profesor jest również autorką wielu publikacji naukowych, na przykład:
-Informatorzy, tłumacze i obserwatorzy: zbieranie (meta)danych i wdrażanie badań w cyfrowej ponowoczesności. W stronę metod opartych na współpracy
-Młodzi dorośli wobec dezinformacji. Katalogi i rzeczywiste profile kompetencji cyfrowych
-Cyberpsychologia. Nowe perspektywy badania mediów i ich użytkowników

https://orcid.org/0000-0001-6469-9242

https://www.linkedin.com/in/agnieszka-ogonowska-1b9764205/