Znany w mediach społecznościowych jako „psycholog gier wideo”, gdzie propaguje zarówno wiedzę z zakresu cyberpsychologii, jak i dzieli się swoimi doświadczeniami gabinetowymi. Przykłady badań naukowych: „Psychologia gier wideo – zarys problematyki i jej akademicka legitymizacja”, „What is the post-game depression? A narrative inquiry”, „Korzystanie z mediów społecznościowych, a ich wpływ na funkcjonowanie adolescentów i młodych dorosłych – zarys problemu”, czy „Refleksje nad postrzeganiem charakteru gier wideo, esportu i ich możliwych zagrożeń w kontekście akademickich i potocznych rozważań”. Ponad to prowadzący kurs „Introduction to cyberpsychology” na Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego i członek zespołu UKSW, którego celem jest weryfikacja modelu impulsywnego i kompulsywnego uzależnienia od gier, a finalnie ma wyjść z tego narzędzie badawcze.
https://www.researchgate.net/profile/Piotr-Klimczyk-5
https://www.facebook.com/piotr.klimczyk.10
https://www.youtube.com/@PsychologiaGierWideo